Monday, April 4, 2011

PENYANYI PALING POPULAR





  • FAIZAL TAHIR








haluuuuu...emmm..sume2 mesti tengok ABPBH kan smalam...nini pun same laaa...pas tgk nana narita trus tkar tV3..haha... SAM dapat award tu kan.....i luv Uuuu...hahaha..congrate2.....memang dia layak pun dapat...yaaaaa...actly nini ingat abg faizal menang....tp xpe...mayb nie bukan rezki dia lagi...xpe2...haaaaa...ANUGERAH PENYANYI PALING POPULAR dapat jugak kat abg faizal!!!!hurayyyy.....congrate2!!!memang nini da agak daaaa..heeee,, walaupun anuar zain ta menang...sedetik lebih tetap di hati peminat2..hahah.betol tak,,,


memang besh la abg faizal nie...hahaa..lagu dia sume nini minat...memang tak rugi layan lagu diaa..syok gle laa..hahaa..nti layan same2 eh...tambah2 lagi HANYUT...huh..jiwa2..

besh3!!:

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Repeat Chorus

Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja



hahhaa...btw...i wanna wish congrate to olls yaaaa..hehehee..nti buat yang terbaik lagiii...


http://www.cute-smiley.com



tgk nini mouse tuu..nk tiru abg faizal laa tuu..buwekkk!hahaaa


3 comments:

ardinihumaira said...

blueeeeeeeeeeeeeekk FT mung kaloshhh

ardinihumaira said...

blueeeeeeeeeeeeeekk FT mung kaloshhh

eiyzniey said...

eleh2..jelos la tu...