Saturday, May 7, 2011

machang!!i'm coming???haha

alhamdulillah









Syarat Tawaran
Terima Tawaran
Cetak Surat Tawaran
Cetak Bil Bayaran
Panduan Pendaftaran


Maklumat Penting
Mulai Sesi Dis 2008 Surat Tawaran, Bil Bayaran Yuran Pelajar, Senarai Semakan & Borang-borang hanya dipaparkan melalui web sahaja.





SURAT
TAWARAN
Bahagian Pengambilan Pelajar
Universiti Teknologi MARA

40450, Shah Alam Selangor
Tel: (603)5544 3164 Faks: (603) 5544 3170

Mengubah Destini Anak Bangsa





NURUL IZNI BINTI ISHAK

No Pelajar: 2011814574






Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM:

Program: (AC110) Sepenuh Masa


DIPLOMA PERAKAUNAN


FAKULTI PERAKAUNAN

Kampus: D - UiTM Kampus Machang
Semester: Semester 1 2011/2012





Sila datang mendaftar di tempat yang ditetapkan.

Tempat: UITM KAMPUS MACHANG

BUKIT ILMU, 18500 MACHANG, KELANTAN


Tarikh: 21/5/2011

Masa: 8:30AM - 4:30PM









hmmm..nini dapat uitm machang rupanye...ingat dapat jauh2 ke....hahahaa..bajed btol...ni dapat kat machang same la jugak cam nak g sekolah menengah dulu..machang vs pasir puteh???hahahaa....dalam 5 minit mesti dah sampai....boleh laa selalu melawat scipp nantii...baru boleh jumpe mummy a.k.a cg nisah...rindu3...bile la boleh jumpe lagi eh???mummy duk kate nini sombong..waaa sampai hatiii...sadis2.....:p



yang nini tau..roku+aleng pun dapat uitm machang jugak...ish3...memang ade jodoh jugak dengan aleng nie...tau tak sebab pe???hahahaa..nini dapat matrik kulim+uitm machang-akaun ni sama sebijik cam dia.....ish3...seronok3!!!!


naseb baik jugak dapat kat machang je kan....hehehe...sebab..nanti tiap2 minggu boleh balikkk!!!!ni nak ikut jejak kak dini laaaa..kak dini dulu tiap2 minggu balik time duk uitm machang...ish3..x maluuu!!!!


to:fazleen rongak!nak triox jugop laaa...lastly tak dapat kat mu...memang kite tak de jodoh..waaaa...



btw...thank to Allah....mayb sume ni ade hikmah...tp, masih dilema...kemanakah hala tuju nini lepas ni eh????


6 comments:

fazleen rongak said...

woi...nk triox ak mu xleh dkt ak!!!!
follow ak!!!

eiyzniey said...

meh triox ah..hahahaaa...
dh follow da ni..hu3..

LIVESTRONG said...

buleh ulang alik lar ni.

mesti xhomesick nnt

eiyzniey said...

haah..tu la nahwe oi..dkt sgt la pulok,,hhahaa..insyaALLAH x omsick dh..kan dh besau..haha

aminaisya said...

izni2! kir0 c0nfirm nk g u mu la nie??

shahirahismail said...

i pun dpt sme mcm you . see you there :)