Thursday, July 21, 2011

...balik umah kemboo...




salam



hari ni....nini ngan tyraa nak pergiii perlisss...nak balik umah our kembooo..heheeee...actually..dah masuk 3 kali nini pergi umah hanis ni....nasib baik ade roomate yang baik hati cam hanis ni...kalau x...tinggal laaa nini sorang2 lam bilik time dia windu2 sama mak diaa....untung laaa umah dekat!!tu yang hanis boleh balik tiap2 minggu jaa kalau dia nak,..mane tak nyaa...dari IPDA nk balik umah dia dalam satu jam jaaa....syok3!!..nini ngan tyraa pun dah rindu kat mak hanis punye sambal belacan...huuuu..sedap tuuu...rugi xmakan tauuuu..


kalau jadi plak...mayb kitaorang pergi padang besaq hari jumaat...sebab ibu tyraaa nak datang ambik kitaorang bertiga pergi jalan2....hahhaaaa...best2,,...ni pun sebab xde banyak kerja sangat kitaorang kena buat...kalau x..xde maknanye nak enjoy2 cam ni..kan kan....heheheeee...'



kemboo tiga!!heheee




me with hanis



me+tyraa



p/s: xsabar nak rase sambal belacan tu!!!weeeweeweee


4 comments:

nurhaniszamshah said...

ni die anak toke sambal belacan. :P

eiyzniey said...

hahaaaa..mujur stu roomate ngn ank tokey...boley mkn smbal blacn tiap2 hari la gtu gak..hehee

Ardini Humaira said...

hoiiii...
g padang besaq jangan shopim banyak2... jimat2 miahahahaha


p/s: beg baru nampak. ehem3... ;p

eiyzniey said...

hahaa..xg shoping2 eh..xdop fulus...
beg tu hanis yang punye laaaa....
hahaaaa...