Tuesday, November 29, 2011

home made chocolate!


assalamualaikum


nice to make our own chocolate! hmmmm yummy2. sebenarnya dah lama nini rasa nak blajar buat choc sendiri. tambah2 white choc. bukan ape. selama ni beli ja choc kat kedai tu. terfikir jugak.

'haishhh. camne laa nak buat choc ni? nak guna ape untuk buat choc ni? hmmmm'


so, sementara masih sihat. tambah pulak tak da halangan masa. tambah tambah pulak ade orang ajak join untuk belajar buat choc ni. nini ape lagi. mesti laa tak tolak.jommmmmmmmmmmmm!






:::heee






:::i like thaht white choc!


:::upin ipin pun ade




:::already finish :)



haaaaaaaaaaaa. sape sape yang rasa nak blajar buat choc ni. boleh la join kelas buat choc ni yaaaa-------Esmy choc

thax kak dini sebab ajak nini join kelas buat choc nii. hehe

4 comments:

Ardini Humaira said...

ceyhwahhhh entri supo aku baaa haha

D-SIM said...

eh, ingt buat choc dari buah koko -.-'

eiyzniey said...

Kak dni : mne deerrrr.hehe

eiyzniey said...

D-Sim : home made choc laa..