Saturday, November 26, 2011

we like sun!




salam


sape cakap tak best chat on skype??? isshhh ishh ishhh. salah tu. hmmm. kalau nak tau. seronok chat on skype. boleh bercerita. cehhh macam la tempat lain tak ley nak bercerita kan. hahaaa. nak tau tak kenapa nini suka chat guna skype?




sebenarnya sebab. kat skype ade SUN ! cun melecun! that's why we love to skype! sun ni boleh pusing2. tak caya try guna.








ni laa contoh2 sun yang nini suka tu. cun kan? hehe. sedih nye tak boleh nak tunjuk kat korang sun yang boleh pusing2 tu. tapi. rupa sun tu dah sama la ngan sun ni. peaceeeeeeeeeee!



p/s : jangan jeles

(nini pernah dapat satu bedtime story dengan guna skype emoticons ni tau. haha. hepi3!)



2 comments:

Adibah faizah said...

eh apsal slame ni guna. tak pnh jmpe pon. =,=

eiyzniey said...

Adee jaa..try bkak lg.
Hehe :)