Monday, January 2, 2012

Alhamdulillah

assalamualaikum

ok, sebenarnya nini dah sampai semalam lagi di IPDA ni. tapi semalam tak sempat nak update belog. yelaa mana tak  nya semalam nini ngan roomate tercayan cik hanis ni sama sama duk kemas bilik kitarorang yang dah berhabuk dan dah bayak berubah. cehhhh. banyak la sangat. padahal satu jaaa yang berubah nya. kitaorang dapat langsir baru. coler coklat gitu. kalau laa dapat yang coler grey kan. lagi cumell bilik kitaorang. eh. ape la nini ni. nasib baik ade pun dah kira bagus tau. ALHAMDULILLAH. kire ok laa daripada orang tu. tak dapat langsir baru kan kan. jeless letewwww. :p



::: cun tak?


haaaa. kalau nak tau. semalam nini bertolak ngan abang wan dalam pukul 10 camtu kot. ALHAMDULILLAH. perjalanan kitaorang dari kelantan ke kedah tu semua nya selamat dan dipermudah kan. dalam perjalanan tu. ade 3 eksiden. nauzubillah. takot jugak tengok. dah la kat banjaran titwangsa tu memang penuh ngan kabus. jalan pun tak nampak sangat. huh. bahaya jugak tuu. pastu semalam pegi singgah semayang kat bilik kak nani a.k.a awek abang wan kat IPSAH. wewewe. kalau nak tau. dalam perjalanan nini semalam tu. seminit pun nini tak tidur tau. tauuu. haishh. kuat semacam plak kan. tu yang semalam nini tidur awal. yesss! akhirnya tidur awal jugak. dalam pukul 12 lebih camtu. ehhh. awal ke??? heheh


then nini sampai di IPDA dalam pukul 6 lebih camtu. haaaa. nasib baik roomate tercayam cik hanis ni dah sampai. dia la yang tolong nini angkat barang barang nini yang penuh dalam kereta abang wan. ehehehe. masheh3. lepas tu. start laaaa gotong royong kitaorang yang agak memenatkan tuu. habis semua sawang2 dalam bilik tu kitaorang kerjakan. hoyeahhhhh. seronok3! lepas tu. wangiii sesangat la bilik kitaorang ni selepas di mop. ade bau pewangi daia gitu. kalau tak caya. meh sini. heeeee. :))


haishh. panjang plak entry nini hari ni kan. tak pe la. bila lagi nak buat panjang2 camni. kan kan. ok. pagi pagi lagi nini bangun hari ni. kire awal la jugak sebab sebelum subuh lagi nini bangun nak bagi kunci kat sorang ni. padahal buka jee pejabat bilik warden kat bawah tu. kalau tak ambik pun tak pa kan. tapiii. tak pe la. pagi pagi dah boleh jumpe hari ni. :D hahaaa. cik tira roomate nini yang sorang lagi ni plak sampai dalam pukul 11 camtu kot. haaa. turun lagi. angkat segala segala barang dia. then makannnn! nasib baik tira bawak makanan. kalau tak. kebuluran laaa kitaorang pagi tadi. 


ok la, dah macam panjang sangat plak entry ni.nini! dah boleh stop kot! ok last last. esok dah start kelas. haaaa??? ade kelas ke???



p/s : bermulalah kehidupan nini sebagai bakal guru. insyaallah. :)





21 comments:

tiraa shamsuddin said...

thnks fr the help syg

nurhaniszamshah said...

okey entry terpanjang bebeh! haha. insyAllah, moga sem 2 ni lagi banyak yang baik nya :)

eiyzniey said...

@tiraa shamsuddin
sokay bebeh...
hehe
:)

eiyzniey said...

@nurhaniszamshah
insyaallah.
heeee :)

Uchi kay-f @hmad said...

kompem esok kelas mem2...hihi

slmt sambung study nini..

Nia Ridzwan said...

comeynya langsir kaler koko. hoho unik3. kami kaler maroon :P

selamat masuk sem baru :)

Teenager Housemaid said...

wah, bakal guru rupenye eh..:)))

Jay said...

bakal guru pendidik generasi masa hadapan:)

iizla said...

comel langsir..sweet n simple!!
beli mane?

PinQib said...

memang berkabus ponnn malam tuu.. hehhehehee.. =) kalau naik bas trans da mesti jumpe... sbb berenti dekta ipsah.. haha

Ardini Humaira said...

cewah3 dapat langsiaq baru...
wei wak natang apo hang disable right click... tak penting pon aaa.. hehe

MrSepet said...

kte ada curtain bunge2.bru dapt.comel sgt.(gedix!)hahahha

Tea said...

tuan semanis ini.. bilik harus manissssss;;;;

eiyzniey said...

@Uchi kay-f @hmad
hAahaaa...btol3

eiyzniey said...

@Nia Ridzwan
wahhhh..maroon lagi cun kan
heeeeee

:)

eiyzniey said...

@iizla
heeeeeeeee
ni ipda y bagi. xbeli punn
:)

eiyzniey said...

@PinQib
ohh..yaka..
hahahaa
klau x dh jmpe kann

eiyzniey said...

@Ardini Humaira
bioo laa..
sibukkk jaa makcik ni
hahah

eiyzniey said...

@MrSepet
gedikkkkkk...
hahahaaaa
ngade nii
:D

eiyzniey said...

@Tea
aiyaakkk
cik teaa lg cumell la
:)

eiyzniey said...

@Jay
insyaallah
:)