Wednesday, June 20, 2012

baby haikal suka hisap jari



assalamualaikum



bila lihat baby je. rase nak ambik pegang je. comel sangat. dengan kulit lembut nya. hdung ngan bibir kecik nya. rindu pulak nak main ngan baby haikal ni. WAN ISKANDAR HAIKAL. paling suka tangkap jari orang. tujuan utama dia : hisap jari. tak dapat hisap jari orang. jari sendiri pun jadi lah. haihhh. 

orang tua tua cakap. kalau baby suka hisap jari ni. budak baik dan tak suka nanges. tapi baby haikal ni. pantang tak nampak orang duk ngan dia. uwekkkkkkk. kuat lah bunyi dia nangess. haiishh. manje nii





aloolooloo




lena nya baby haikal tidoo





cakkkk

bila bangun ja tido. mata dah terbuka luas. atototoooo. tomeyy ni. hmm. tak sabar nak ada anak sedara lah! berapa bulan je lagi. insyaallah :)


Setiap anak yang baru dilahirkan umpama sehelai kain putih yang menunggu saat untuk dicorakkan ibu bapanya bukan untuk dihina, dikeji dan diperlakukan tanpa belas kasihan dan berperikemanusiaan. Rasulallah SAW bersabda yang bermaksud: “Setiap kelahiran (anak kecil) dilahirkan dalam keadaan fitrah.” (Hadis riwayat Al-Bukhari dan Muslim).




p/s :  didiklah anak anak dengan sebaiknya. kerana anak adalah anugerah Allah SWT yang tidak ternilai kepada kedua ibubapa.



7 comments:

chemay said...

rinduuu anak sedara chemayyyy

Jay said...

ololo...tomeynye..hik3...suka tgok baby ni..comel sesangat...

izla said...

bulatnya mata dia...

MrSepet said...

Baby Uwweekk.

MrSepet said...

Baby Uwweekk.

hazwanimazlan said...

Izni. Have created new blog. do visit and follow. hehe

~♥ iella ♥~ said...

alaalaa...comeynya dia tngh isap jari dlm buai..Ank sya pun isap jari gak. Rasanya dah mmg hobi bebudak kecik nie kot.