Thursday, December 1, 2011

december



salam


hari ni dah masuk 1 december 2011. hoyeaaahhh. makna nya sebulan jelaa lagi nini boleh duk umah. ni yang tak best nye. bangun ja pagi tadi. adik nini fafa dapat tau yang dia tersenarai dalam plkn ambilan januari 2012 ni. har harr harrr. cogrates3! ( padan muke!) . dah la dapat kat kelantan jugak. kalau dapat sabah sarawak ke. baru best kann. umi plak cakap. tak pe laa. dapat dekat boleh pergi melawat tiap2 minggu. (tu diaaa naaa). hmmm. baru ja semalam nini wish merdeka kat fafa. hari ni nak wish selamat ke kem plkn la plak. weweweeee.






sempena december ni. jom layan lagu ni. pagi tadi pun nini duk dengar taylor swift nyanyi jaa. hehe


tinggal 9 hari lagi kak dini nak kawen!!!





hehe :)




4 comments:

Ardini Humaira said...

ceceyhh gambo zaman muda gitew

eiyzniey said...

Hehehee..gamba mudo la tu..
Loni kang tuoo doh.
Har harr harrr

nurhaniszamshah said...

mmuummyy, baru perasan december! haha. happy december nini. ;)

eiyzniey said...

Hahhaahaaa...
:)