Tuesday, December 13, 2011

walimatulurus kak dini !




assalamualaikum

kalau nama nye walimatulurus. mestila ade makan makan kaann. kalau orang kawen kan. biase nye kan. mesti buat makan gulai kan kan. haishh. apsal banyak sangat kan nini kali ni??? ok2. dh dh. nak buang jauh2 daaa. heeeeeeeee. ok. meh nak story mory. hari tu, nana adik bongsu nini tu duk tanya umi.


nana : umi, nanti kak dini kawen. abah mesti tempah suh pak cik katering tu buat gulai kan?
umi : mestilaaaa. nama lagi nak buat kenduri kawen. kena la buat makan gulai.
nana : kenapa tak buat makan tomyam ke? sup ke? haaa.. baru best.


nana


haha. nini yang dengar nana duk tanya umi pasal gulai tu nak tergelak je. bukan nak tergelak. memang dah tergelak pun. macam2 la budak tu. heeeeeeee. tapi. betol jugak. kan best kalau buat makan tomyam ke. huh! febret tuuu. yummy3!



ok dah. jom tengok gambo2 plak eaaaa. :)



moh la masuk ke rumah. tapi, kalau nak makan dulu pun boleh. ikut suke. heee



ni jaa yang nini sempat snap gambo makanan. tak pe laa. janji memang ade gulai kat situ. hehe




bagusnya adik tu. kecik kecik dah makan sendiri tauu





ehemm ehemm. cam kenal orang kat belakang tu. :)



okey. dah dah. nini tau. korang bukan nak tengok gambo gambo makanan or orang orang yang datang kan. korang nak tengok gambo pengantin baru ni kann. heeeeee. ok ok. tak mo cakap banyak. jom tengok.







::: kak dini




::: abang din



::: ececeee



::: tut tut




::: jangan tiru aksi ini kalau anda belum kawen yaa! hehe




::: ehemm ehemmm




::: peaceeee





::: untung laa dah kawen kan??hehe







Slogan “rumahku syurgaku” “syurga di bawah telapak kaki suami” “berani kerana benar” “isteri dan suami solehah” adalah amat penting dan perlukan didikan dan pengorbanan setiap pasangan untuk mencapainya. Kebahagiaan tidak akan datang bergolek sebaliknya ia mestilah dibina sedikit-demi sedikit. Keyakianan terhadap pasangan kita janganlah sesekali kita kianati. Jika kita tersilap cepat-cepatlah mengalah, mengaku dan meminta maaf. Setiap masalah mesti diselesaikan segera dan janganlah dibiarkan tergantung.


ok dah banyak gambo gambo untuk hari ni. that's all from me. thank you!

8 comments:

nurhaniszamshah said...

eherm. i saw something. :P

eiyzniey said...

ye ke?hahaaaa

nurhaniszamshah said...

yer laa. haha.

Amira Shahirah said...

wah spotted something la.lalala. mano lg nyo? ejah la bui ko i huk lain2 tu deh. nk belanker. inbox fb pn boleh.haha.

eiyzniey said...

Nis : xtauuu3..harr harr harrr

eiyzniey said...

Mira : soba3..ado ehhh..wait n c...heheheee

Nur Aischa said...

haha ehem ehem tu siapa ya? :D bestnya kakak nini dah kahwin.. yg nini ni bila pulak? hee

eiyzniey said...

Ape laa aischa nii..hehehee
O.o
Nini lmbt lagi la..xabis stdy lg niii..
Aischa dlu kottt