Thursday, December 29, 2011

zaman kanak kanak ribena


assalamualaikum

bosan jugak duk kat umah time time cuti cam gini kan. nini pun tak tau nak buat ape. makan tido makan tido la keje nye. haishh. tapi, kire ok la jugak. sebab time cuti ni. sempat laa blajar masak ngan chef umi tercayam kat umah ni! heeeee. ok dah. sebanarnya tadi nini duk kemas barang barang khazanah yang nini simpan dari kecikkk lagi. nasib baik selamat jaaa semua. tak da yang hilang. hehee. korang semua pun mesti ada barang barang khazanah yang korang simpan dari kecik kann kann.  seronok kot bila kita tengok balik barang barang yang kita simpan dulu ni. rase lucu pun ade. heeeheeee.

tengok punye tengok barang khazanah yang nini sayang tuu. terjumpa laa gambo gambo nini time zaman kanak kanak ribena ni. gambo sejak dari baru lahir hingga laa sekarang. semua ade lagi. fuhhh. nasib baik. (memang dari kecik lagi nini minat bergambo rupanya yee. hehee)


IMG00522-20111228-1619

okay. ni the latest photo album nini punye tau. kak dini yang bagi tu. masheh! hehe


IMG00523-20111228-1628
sape tu?


ok dah. tak boleh nak tunjuk banyak banyak. segan. hahaaa. ni gambo nini time umur  dua tahun. dua tahun kott. mane nini nak ingat semua gambar nini tu time umur brape. ni pun umi yang bagitau. time ni umi cakap nini baru boleh jalan. tengok tu. nak berdiri pun kena pegang segala meja kerusi yang ade dalam rumah tu. heheeee.

31 comments:

iszieylyanziy said...

rindu zaman kanak2 dulu kan

::NureeN:: said...

bestnya byk gambo masa kecik, nureen x byk ada 2 3 kpg jek ;p

umie naziera said...

cantiknyaa...haha,boring kan cuti2 nie

qlah said...

allalala , nomei2... hihi

eiyzniey said...

@iszieylyanziy
Heeee..mmg punn,,
Rindu nk bt bnde time kecik2 dluu

Jay said...

ala tomey tomey..hehehe:P

eiyzniey said...

@::NureeN::
Xpe je..
Nini pun sbb abh y ske ambk gmbo time kecik2.
Kalau x..xde nye jugak.hehe

eiyzniey said...

@umie naziera
Agak laa..hehehee
Tp dh nk start bka skola daa..
Kannn

eiyzniey said...

@qlah
Ececece..
Qlah time kecik lago tomeyy la..
:)))

eiyzniey said...

@Jay
Ehehe..jay dh comen yeee...
Xdak tomei2 ehhhh..
Tomey jay lgi kot.
Kannnn

Jay said...

mane de jay tomey..jay lah yang palin comot mase kecik dulu..hahaha

eiyzniey said...

@Jay
Ececcece..nmpk nye ade orng xmo ngaku..
Ehhehee
:)

Jay said...

hehe..mmg comot pun..xde comel lah...hehe..tak caya moh tgok muka jay kecik2 dulu..
http://jai-diari.blogspot.com/2011/04/muka-sapo-ni.html

Maya Lisa said...

kamu ke yang kecik tuuu ~ lololorh domeyynye~~~

MrSepet said...

comel jugak lah.hehe

Eera Shera said...

masa kecik2 mesti pakai skirt kan.. seksi auww ;)

eiyzniey said...

@Jay
Ototototttooo..xdak comot2..siap pakai topi lagi.hehe

eiyzniey said...

@Maya Lisa
Hehehe..xtau3..
:)

eiyzniey said...

@MrSepet
:)))


@Eera Shera
Eera dlu2 pun msti pkai skirt kan..
Hahah..
Bdk2..biase leetewww

Jay said...

hahaha..gambo mase kocik..mmg kocik pun..hehehe

eiyzniey said...

@Jay
Hhehe..gambo maso kocik ya
Hehe..
:))

Jay said...

yups..maso den kocik laie..heheheskrg den dah beso dah..:P

naziyatul fatihah said...

hehehe...

comel...cute je kan :)

eiyzniey said...

@Jay
Heheheee..
Sme laaa kte.
:)))

eiyzniey said...

@naziyatul fatihah
zaman bdk2,,
heheeee

nurhaniszamshah said...

ala tomey tomey. heehe

Jay said...

same degna itew juga..hahaha dah masuk versi boboi..hahaha

eiyzniey said...

@nurhaniszamshah
Heee
:p

eiyzniey said...

@Jay
Hahhaaa..
Macam3

Miss Purple Ungu said...

byknya gambr2 time kecik
comey lak tu :)

ILA HonEyBuNNy said...

comeiii pakai skirt unggu tu..hehehhe