Saturday, June 9, 2012

EURO 2012 begin


assalamualaikum

ehemm eheemm. bola bola. kalau tanya orang perempuan. mesti tak semua yang minat tengok bola bola ni. tapi, kalo tanya ja kaum adam. mesti semua excited GOSIP pasal bola.  kan kan. EURO 2012 begin. so, dah start la demam bola lepas ni. 

kalau nak tengok bola tu boleh. senang je. before tido alarm la jam tu dulu. then bagun. alang alang dah bangun pagi pagi buta tu. lagi elok kalau buat solat sunat kejap. lagi nice! kann.

lepas tu. pastikan solat subuh jangan tinggal tau. yela. kan da letih berjaga malam nak tengok bola tu. jangan plak tidur lepas tu sampai terlepas solat subuh. tak baik. ingat tujuan kita yang paling utama. ingat kewajipan kita pada Nya.

insyaallah




jom tengok sape menang EURO 2012 ni. hehe. SPAIN!




p/s : jom betul kan niat masing masing. 
:)


4 comments:

nurhaniszamshah said...

i tak tau nak sokong sapa lgi ni. O.O german? errr.

Jay said...

yups..dah alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan..alang2 dah bgun tgok euro,buatlah solat sunat sekali..hehehe

eiyzniey said...

nis..
hhahaha..jom kte tgk spa mng!
ehe

eiyzniey said...

jay.
ringhtio..kan bagus kalo camtu.
:)