Saturday, December 24, 2011

tahniah kepada HJH SHI’FA NASUHA

assalamualaikum

semalam semua orang duk post pasal PMR kan. haaaaaa. hari ni nini nak ucap tahniah kat semua calon yang mendapat result semalam. buat adik kawan nini, sepupu nini, adik dorm C1-4 tersayang, junior di SCIPP, buat semua semua laa. heeee. tahniah yee semua buat yang cemerlang gemilang dan terbilang tu. syukur Alhamdulillah. tahun ni makin meninggkat pelajar yang cemerlang dalam PMR. buat yang kurang cemerlang tu. jangan sesekali merasakan rendah diri atau bersedih. PMR bukan penghujung jalan penentu kejayaan adik adik semua. banyak lagi peperiksaan yang adik adik semua kena hadapi. di SPM, di universiti nanti. haaa. banyak lagi laa. ok ok. dah. jangan nangis tauu.

tak lupa juga nini nak ucap tahniah kepada sepupu nini yang sorang ni. HJH SHI’FA NASUHA. tahniah sebab menjadi pelajar cemerlang di sekolahnya dengan keputusan 9A. TAHNIAH yee Shi’fa. kalau nak tau. Alhamdulillah  Shi’fa ni dah menunaikan ibadah haji tahun ni. untung kan. muda muda lagi dah jadi hajjah. :)


spi
HAJJAH SYI’FA NASUHA

ok. tadi nini ade tengok dalam facebook pasal result sekolah nini. tahun ni. 92 orang batch EXTREME  yang mendapat straight A. Alhamdulillah. kedudukan SCIPP plak ke-4 di kelantan. sekolah fafa plak dapat rangking fist  di kelantan. then, fist jugak diantara SBP dalam malaysia! hooo. tu yang masuk tv. terbaikk la. tahniah3!!!


p/s : jangan sesekali berputus asa sekiranya kira diuji dengan dugaan. ALLAH s.w.t menguji seseorang hambanya supaya hambanya itu berdoa dan sentiasa ingat kepada-Nya. hadapi semua ujian itu dengan sabar dan ambil sebagai pengajaran+pendorong untuk kita berubah dimasa hadapan. :D



17 comments:

nurhaniszamshah said...

wah untung nya masa muda dah ada peluang pi haji. :)

chemay said...

tahniahhh atas kejayaan tuh.
untungnye muda2 lagi dah dapat hajjah.
:)

eiyzniey said...

@nurhaniszamshah
Ahaa..alhamdulillah..best kan..
Nanti I story pe syi'fa gtau.:)

eiyzniey said...

@chemay
Untung kann..
Xpe la.rezki dye.
:)

nurhaniszamshah said...

story kat blog or story face to face? heehe.

eiyzniey said...

@nurhaniszamshah
Nnti kt ipda la u..hehe
:)

ieda said...

tahniah buat sepupu adik ..
muda2 dah ada hajjah :)

eiyzniey said...

@ieda
Dh smpai mase dye dlu p haji..hehe
Syukur laa..:)

nurhaniszamshah said...

ouh. heehe okesssss.

cikceriacorner said...

tahniah shifa..dpt 9a dan da naik haji..heheh

TwIstiEs*meSti Mau* said...

tahniah2....nak hadiah x?????
mntak kat ibu & ayah nyerrrr....hahahhaha

Muna rahimah said...

Besnyeeeeeeeeeeee ! nak hajjah jugak diusia muda ni ^_^

acheeqa farhana said...

ala kiutny shi'fa..thniah jugak kat die..:)

Panglima Muda said...

salam... singgahlah ke blog saya

iszieylyanziy said...

wah,,bestnya,,muda2 lagi dah dapat gelaran hajjah

Cik tikah said...

wah, kecik2 lagi dah jadi hajjah. tahniah! :)

Uchi kay-f @hmad said...

uikna HAJJAH tu title..!

tahniah utk beliau... ^-*