Thursday, January 26, 2012

mood bace novel datang

assalamualaikum

ehemmm. serius tak tipu dan memang kenyataan yang sebenar. nini dah lameeeee tak baca sebarang novel. lepas je masuk IPDA. satu novel pun nini tak bace tauu. bukan tak de mase nak buat bende tu. tapi tahap kemalasan yang semakin menebal kott. apa nak jadi. heeee.

tapi semalam. nini terjumpa novel kak dini ni dalam almari dia. terdetik rasa nak khatam laaa plak. padahal lepas spm hari tu dah penah baca rase nye.tapi sekerat jalan ja. so, ape lagi. study laa sepuas2 nye.yessss!
:)


IMG00586-20120122-1331

::: teen idol



best la jugak cte ni. story about the teenagers. same goes to me? yeke? i'm not a girl. but not yet a women. right. heheeee. kalau nak tau. TEEN IDOL ni by the best-selling author of THE PRINCESS DIARIES taauu.. besh3.


p/s : malam esok nak tinggal rumah daa :(   so, malam ni nak tido puas2. nunitezzzzzz




18 comments:

Jay said...

hehehe...dah mula mood baca novel ek??Jay pulak asal baca novel mesti kawan2 dok usik...mesti ayat ni akan keluar.."Baca Ombak Rindu ke??"..ahaks...:P

Tea said...

jiwa remaja baca novel ni...

KizZ said...

Huu Kiz pun minat oh novel B.I tapi yang penting bahasa dia kena yang simple-simple je la kot..

Kalau berani jom join contest kedai Kiz, hadiah kompem gempak!
The OH!SEM tagline contest

EruzuLiyana said...

wahh, amerika la adik kitoo ni, baco cerito oreputih nah diooo..hahah

qlah said...

wah , hihi . best tak buku tu ?

iizla said...

student mmg suka baca novel ekk??

nurhaniszamshah said...

selamat pulang ke utara. Hee

eiyzniey said...

@Jay
hahaha..bce ombk rinu ye
:))

eiyzniey said...

@Tea
yup3
wah..cik tea bce novel ni jgk yee

eiyzniey said...

@KizZ
insyaallah,,kalau sempat nini join.heeeeeee

eiyzniey said...

@EruzuLiyana
time puah2 la kak yana.
heeeeee

eiyzniey said...

@qlah
oke la jugak qlah...tnye kak dni.heheh

eiyzniey said...

@iizla
hehehehe.xsemua jgkk

eiyzniey said...

@nurhaniszamshah\
selamat2.
hehehehe

Ardini Humaira said...

piiiwitt novel abah bli tuss hahaha

Jay said...

hahaha..Jay dah lame dah baca novel tu..hehehe..masa jay tgh sekolah lagi..:)

MrSepet said...

kita bace teleNOVEL laa.hahahah

::NureeN:: said...

nureen klau baca novel mau 3 4 bulan baru khatam hehehe... :P